martie 06, 2016

Marvels by Gérard Rancinan





Pentru că am lăsat în urmă lucrurile neplăcute şi pentru că vreau să mă îndepărtez cât mai mult de ele o să alerg în ciudă până o să fiu la capătul puterilor pentru simt că încă am ceva de dovedit. Asta e, pur şi simplu unele lucruri se iartă, dar nu se uită. Ce faci când de o parte şi de alta a culoarului tău de alergare ai numai oameni care te privesc numai pentru satisfacţia de a te vedea căzând şi poate poate de jos le întinzi mâna?... Nu ştiu voi, dar eu o sunt obişnuită să mă ridic singură, chiar dacă trebuie să mă şi târăsc puţin, măcar o fac de una singură, iar satisfacţia asta e nepreţuită.



Vreau să vă povestesc mai des despre lucrurile simple care nu mor niciodată şi care mie  îmi aduc atâta bucurie că dacă aş muri în momentele alea Cioran s-ar simţi ruşinat şi şi-ar retrage cuvintele despre ce înseamnă fericirea absolută. Acum câţiva ani l-am descoperit pe Gerard Rancinan, un fotograf francez cu o imaginaţie briliantă. Am mai postat aici o lucrarea de-ale lui, iar acum revin cu o colecţie mai consistentă un pic. Şi ca să ne înţelegem, G. Rancinan este un fotojurnalist, dar unul foarte bun, nu din tagma celor pe care îi ştim noi că fac poze la nunţi şi că au pe facebook numele de familie Photography. Acum o să vă las să vă bucuraţi de minunăţiile astea.
 (pentru că iubim soldaţii)


(pentru că şi eu am vise neîmplinite)
 

(chasing the supernatural)

 
(pentru că e adevărat)