aprilie 04, 2016

7 trucuri de machiaj pentru fetele cu ochelari

Salut! Pentru astăzi v-am pregătit un articol cu tips & tricks pentru fetele care poartă ochelari de vedere. Eu port permanent ochelari de aproximativ doi trei ani şi m-am lovit aşadar de problema machiajului. Printre altele am observat că stilul meu tradiţional de a mă machia nu dădea întotdeauna prea bine în combinaţie cu ochelarii. Mai mult, am învăţat că nu orice tip de machiaj merge ok cu orice ramă de ochelari. Eu mi-am bătut capul destul de mult să experimentez şi să aflu ce mi s-ar potrivi şi pentru azi am şi pentru voi un mic ghid, dacă-i pot spune aşa, care să vă scutească măcar un pic de corvoada de a experimenta orbeşte. So here goes!


1.  Stay neutral! Un sfat de început ar fi acela de a păstra un machiaj neutru pentru ochi şi a alege să accentuezi în schimb buzele. Tehnica asta este deopotrivă eficientă, dar şi foarte practică. Poţi opta, aşadar, pentru o nuanţă neutră de bej, gri deschis sau chiar alb pe pleoapa mobilă şi îţi poţi contura genele cu mascara şi eventual o linie de tuş. Obţii astfel un machiaj decent, de bun gust chiar. Renunţaţi pe cât posibil la machiajele în culori stridente sau prea elaborate, pentru că din spatele lentilelor nu vor avea efectul pe care îl aşteptaţi, ci din contră.

2.    Lips like cherry wine! Nu vă feriţi niciodată să purtaţi ruj! Personal am observat că şi dacă am o zi în care nu am chef sau timp să mă machiez deloc, pe parcursul zilei pot să aplic rapid un ruj roşu care, în contrast cu ramele mele de la ochelari, îmi oferă un look fresh şi poate chiar elegant. Aşadar, ajunge uneori să aplicaţi doar crema de zi pe faţă şi un ruj roşu sau orice altă culoare care vă complimentează vouă tenul şi you’re ready to go!

3.   I want my lashes as black as my soul and as long as the list of people I hate! Revin la sfatul de a purta mascara. Evident că ştiu cum e când genele ating lentila şi cum un produs nu atât de calitativ se poate transfera pe lentilă şi o poate murdări, dar tot nu aş renunţa să folosesc mascara. De altfel pentru mine este un produs din seria „never leave the house without”. Mascara are proprietatea de a-ţi contura frumos ochii şi de a-i scoate în evidenţă, chiar şi din spatele ochelarilor. Un truc util ar fi să aplicaţi mascara mai mult la rădăcina genelor şi mai puţin la vârfuri, iar astfel rezolvaţi şi problema cu murdăritul lentilelor. Recomandabil este să folosiţi mereu şi un ondulator de gene, tocmai pentru ca superbele voastre gene lungi să nu se frece tot timpul de lentile.


4.   Bring out the cat in you! Machiajul de tip cat eye! Cred că alături de mascara nu-l pot lăuda îndeajuns. Este uşor de realizat, chiar dacă la prima impresie nu pare şi este extrem, extrem de feminin. Nu recomand să folosiţi creion dermatograf sau tuş cariocă. Pentru mine cel puţin machiajul cu astfel de produse, de când port ochelari, a fost de multe ori un fiasco. Recomand însă tuşurile lichide sau gel. Eu folosesc de ceva timp un tuş de la Rimmel London şi sunt extrem de încântată de el. Nu este waterproof, dar este rezistent la transfer, astfel că nu se întinde, nu se lipeşte, ci stă fixat la locul lui întreaga zi. Ce ar trebui menţionat aici este că linia de tuş ar trebui să fie întotdeauna direct proporţională cu tipul de ramă pe care îl aveţi. Astfel, dacă aveţi rame groase, nu vă sfiiţi să trasaţi o dungă mai groasă şi să optaţi pentru un look un pic mai dramatic. Dacă în schimb aveţi rame subţiri, you know the drill, linii subţiri, discrete. 


5.  Don’t forget the blush! Am ajuns şi la capitolul blush, deşi poate ar fi trebuit să-l plasez undeva în primele trei bazat pe importanţa lui. Blush-ul ajută la conturarea feţei, oferă aspectul acela fresh, sănătos, care te face mult mai atrăgătoare. Iar în combinaţie cu ochelarii chiar te poate scoate din anonimat! 

6.   Gimme brows! Sprâncenele sunt un punct esenţial pentru fetele care poartă ochelari şi nu ar trebui neglijate nicio clipă. Asiguraţi-vă aşadar că sunteţi mereu pensate cum trebuie, că forma aleasă vă complimentează ochii şi se înscrie în proporţiile generale ale feţei. Uneori este necesar să vă conturaţi sau să vă pensaţi sprâncenele ţinând cont de ramele pe care le purtaţi pentru a nu crea un dezechilibru estetic. 

7.  Conceal! V-aş  mai sfătui să folosiţi mereu concealer pe zonele cu cearcăne mai ales în contextul în care lentilele pot amplifica zona neagră din jurul ochilor şi chiar nu ne dorim să scoatem asta în evidenţă, nu? 


Voi ce trucuri de make-up folosiţi atunci când purtaţi ochelari de vedere? Aştept să-mi spuneţi în comentarii!