decembrie 12, 2013

Review preview (draft 1)

Pe măsură ce se apropie sfârşitul anului am tendinţa melancolică de a face bilanţul celor 12 luni care au trecut. Aşa îmi dau seama, dincolo de pesimismul care mă caracterizează, că 2013 a fost departe de a fi un an reuşit. Adevărul e că am fost delăsătoare, mi-am tot pus beţe în roate... m-am pierdut în hăţişurile saturniene, dacă e să mă iau după previziunile astrologice (şi îmi cam place să mă mint singură as one of my guilty pleasures). 

Mda, partea bună e că totuşi, după multe luni anevoioase am reuşit să pun capăt unei relaţii toxice. Probabil asta a fost lecţia mea astrală or whatever pe 2013. Winning situation after all!
Şi din alt punct de vedere anul meu nu a fost complet şi iremediabil ratat. Blogul meu de pe Tumblr face furori, acum pe sfârşit de an, printre puştii cu media de vârstă 15 ani.Yuhuuu!